شهید حسیــن اسفنــدیــاری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حسیــن اسفنــدیــاری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حسیــن اسفنــدیــاری

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام حسین اسفندیاری از شهدای روحانی نوجوان شهرستان ساری می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : عنایت
تاریخ تولد : 1343/04/10
تاریخ شهادت : 1359/06/06
محل تولد : میاندورود
جاویدالاثر
نحوه شهادت : جراحات وارده
محل شهادت : سقز
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

وصیت نامه شهید حسین اسفندیاری

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۵۳ ب.ظ

« وصیت نامه شهید حسین اسفندیاری»

اشهد اَنَّ لا اِله الله واَشهدا اَنّ محمدا عبده و رسوله اِنّا لله وانّا اِلیه راجعون افجستم انّما خلقناکم غبثنا وانک الینا لا ترجعون (سوره مومنون آیه 115)

و لا تحسبنّ الذّین قتلو فی سبیل الله امواتاً بل  احیاء عند ربهم یرزقون

آنانکه ایمان آورده اند و در راه خدا جهاد کرده اند رحمت خدا را به آنان 
بشارت ده.

برادران و خواهران مسلمان شما می دانید که همه موجودات زنده روی زمین 
می میرند همانطوریکه خداوند می فرماید :

«انکَ میت و اَنُهم میقون» و زندگی لذت بخش دنیا آنطور که امام حسین (ع) فرموده که زندگی باید مبارزه با طاغوتیان باشد که ان الحیوه عقیده و جهاد چه زیباست آدمی جانش را در راه خدا بدهد و در راه عقیده پاکی که دارد ایفا کند و من امیدوارم از خدای یکتایم که در این راه من بتوانم به آرزوی نهاییم که شهادت است برسم. دراینجا بنده بعنوان یک فرد مسلمان پیامی به برادران پاسدار و دیگر اقشار دارم که در راه پیشبرد این انقلاب اسلامی که ناجی تمام مستضعفین جهان می باشد آگاهانه تا سر حد جان کوشش کنید و وحدت کلمه را که امام خمینی بر آن تاکید می فرماید حفظ کنند و با مسائل و مشکلاتی که در سر راه پیشبرد اهداف انقلاب تان نمایان می شود با بینش توحیدی  روبرو شده و برای رفع آن از کوچکترین کوششی دریغ ننمایند و تقوی را سر لوحه کارهای خود قرار دهید چون اِنَّ اکرمکم عندالله اتقیکُم حضرت علی (ع) می فرماید « اوصیکم بِاتقوی الله ... » و از زحمات پدر و مادر بزرگوارم تشکر می کنم و اگر حقی بر گردنم دارند مرا برای رضای خدا ببخشند و از برادرانم می خواهم که مادرم را دلداری دهند. درود بر خمینی سلام بر پیروانش و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

حسین اسفندیاری 30/8/58

۹۴/۱۲/۰۲ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی